გაკვეთილის
გეგმის ფორმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი ირმა ბჟალავა
29001001572
საგანი მუსიკა
სწავლების საფეხური/კლასი; მეოთხე
მოსწავლეთა რაოდენობა; 6
გაკვეთილის თემა. მეგობრული ოჯახი ანუ ნოტის გrძლიობა
გაკვეთილის მიზანი; მოსწავლემ განასხვავოს ბგერები გრძლიობის
მიხედვით
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1)
|
ბგერების განსხვავება გრძლიობის მიხედვით.
ვთხოვ მოსწავლეს შეადაროს ავტომობილის სიგნალს მაღალი და დაბალი ბგერები
ასევე ხანგრძლივი და ხანმოკლე ბგერები შეასრულონ ‘’პი’’ მარცვალზე მოცემული დავალება.
ინსტრუმენტთან მუშაობისას, შეძლოს ბგერის გრძლიობის განსხვავება
|
შევახსენებ მოსწავლეს რომ არსებობს მაღალი (წვრილი) და დაბალი (ბოხი)
ბგერები , ასევე ხანგრძლივი და ხანმოკლე ბგერები,
|
ინდივიდუალური
|
დაფა, ცარცი, ინსტრუმენტი
|
7-8წთ
|
2)
|
სამუშაო რვეულში ინდივიდუალურად ჩაწერონ სხვადასხვა გრძლიობის ნოტები
|
პრაქტიკული მუშაობა
|
მთელი კლასი ინდივიდუალურად
|
სამუშაო რვეული საწერკალამი
|
7-9
წთ
|
3)
|
რიტმის გრძნობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება, ასრულებენ სიმღერას
‘’მორბის არაგვი’’, შემდეგ ხელმეორედ ასრულებენ სიმღერის შუა ნაწილს, შემდეგ გარითმულ
ტექსტს დაურთავენ ტაშს.
|
პრაქტიკული მუშაობა. დაფაზე
დავმარცვლავ სიმღერის ტექსტს და ხელით მივუთითებ ისრის მიმართულებით თუ როგორ ჟღერს
სხვადასხვა გრძლიობის ბგერა
|
მთელი კლასი, ჯგუფური
|
ინსტრუმენტი, დაფა, ცარცი, კომპიუტერი
|
10-15 წთ
|
4)
|
გრძლიობების წარმოდგენა ნაბიჯებით ან ვერტიკალური სვეტების საშუალებით; ვანახებ მოსწავლეს, რომ მეოთხედი გრძლიობის ნოტს
შეესაბამება ერთი ნაბიჯი, ნახევარს ორი, მთელს ოთხი; ხოლო მოკლე სვეტი გაფერადებული
წერტილით აღინიშნება მოკლე გრძლიობა , გრძელი
სვეტით შეუფერადებელი ბურთულით შეესაბამება გრძელ გრძლიობას.
|
პრაქტიკული მუშაობა
|
ინდივიდუალური
|
დაფა, ცარცი, ინსტრუმენტი
|
5-7
წთ
|
5)
|
თამაში გასეირნება. მოსწავლე
დგამს თანაბარ ნაბიჯებს, წარმოთქვამს მარცვალ ‘’ტა’’-ს, დაურთავს ასევე ტაშს, მასწავლებელი შემდეგ კი მოსწავლე იმავდროულად ტაშს უკრავს მეერვედებით
და წარმოთქვამს ‘’ტი-ტი’’ მარცვალს
|
პრაქტიკული მუშაობა
|
წყვილებში
|
|
5წთ
|
გაკვეთილის
ბოლოს მისაღწევი შედეგები;
განსხვავებს და ჩაწერს გრძლიობებს
მღერის მარტო, წყვილში, გუნდში სიმღერებს,ხალხური და
კლასიკური რეპერტუარიდან
შედეგზე გავედი
დავალება;
სანოტო ხაზებზე ჩაწერეთ
სხვადასხვა გრძლიობის ნოტები.
შეფასება;
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას.
განმავითარებელი შეფასება
ვაკვირდები მოსწავლეს, ჩავინიშნავ შენიშვნებს, ვაფასებ
ინდივიდუალურად კომენტარით.
ხელმოწერა; ი. ბჟალავა
თარიღი; 27.05.2018
საინტერესოდ დაგეგმილი გაკვეთილია. წარმატებები თქვენ
ReplyDelete