გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის  გეგმის  ფორმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი ირმა ბჟალავა 29001001572
საგანი მუსიკა
სწავლების საფეხური/კლასი; მეოთხე
მოსწავლეთა რაოდენობა; 6
გაკვეთილის თემა. მეგობრული ოჯახი ანუ ნოტის გrძლიობა
გაკვეთილის მიზანი; მოსწავლემ განასხვავოს ბგერები გრძლიობის მიხედვით
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
(წთ)

1)
ბგერების განსხვავება გრძლიობის მიხედვით.
ვთხოვ მოსწავლეს შეადაროს ავტომობილის სიგნალს მაღალი და დაბალი ბგერები ასევე ხანგრძლივი და ხანმოკლე ბგერები შეასრულონ ‘’პი’’ მარცვალზე მოცემული დავალება. ინსტრუმენტთან მუშაობისას,  შეძლოს  ბგერის გრძლიობის განსხვავება
შევახსენებ მოსწავლეს რომ არსებობს მაღალი (წვრილი) და დაბალი (ბოხი) ბგერები , ასევე ხანგრძლივი და ხანმოკლე ბგერები,
ინდივიდუალური
დაფა, ცარცი, ინსტრუმენტი
7-8წთ
2)
სამუშაო რვეულში ინდივიდუალურად ჩაწერონ სხვადასხვა გრძლიობის ნოტები
პრაქტიკული მუშაობა
მთელი კლასი ინდივიდუალურად
სამუშაო რვეული საწერკალამი
7-9
წთ
3)
რიტმის გრძნობის, ვოკალური უნარ-ჩვევების განვითარება, ასრულებენ სიმღერას ‘’მორბის არაგვი’’, შემდეგ ხელმეორედ ასრულებენ სიმღერის შუა ნაწილს, შემდეგ გარითმულ ტექსტს დაურთავენ ტაშს.
პრაქტიკული მუშაობა.  დაფაზე დავმარცვლავ სიმღერის ტექსტს და ხელით მივუთითებ ისრის მიმართულებით თუ როგორ ჟღერს სხვადასხვა გრძლიობის ბგერა
მთელი კლასი, ჯგუფური
ინსტრუმენტი, დაფა, ცარცი, კომპიუტერი
10-15 წთ
4)
გრძლიობების წარმოდგენა ნაბიჯებით ან ვერტიკალური სვეტების საშუალებით;  ვანახებ მოსწავლეს, რომ მეოთხედი გრძლიობის ნოტს შეესაბამება ერთი ნაბიჯი, ნახევარს ორი, მთელს ოთხი; ხოლო მოკლე სვეტი გაფერადებული წერტილით აღინიშნება მოკლე გრძლიობა ,   გრძელი სვეტით შეუფერადებელი ბურთულით შეესაბამება გრძელ გრძლიობას.                    
პრაქტიკული მუშაობა
ინდივიდუალური
დაფა, ცარცი, ინსტრუმენტი
5-7
წთ
5)
თამაში გასეირნება.  მოსწავლე დგამს თანაბარ ნაბიჯებს, წარმოთქვამს მარცვალ ‘’ტა’’-ს, დაურთავს ასევე ტაშს, მასწავლებელი  შემდეგ კი მოსწავლე იმავდროულად ტაშს უკრავს მეერვედებით  და წარმოთქვამს ‘’ტი-ტი’’  მარცვალს
პრაქტიკული მუშაობა
წყვილებში

5წთ

გაკვეთილის  ბოლოს მისაღწევი შედეგები;
განსხვავებს და ჩაწერს გრძლიობებს
მღერის მარტო, წყვილში, გუნდში სიმღერებს,ხალხური და კლასიკური რეპერტუარიდან
შედეგზე გავედი

დავალება;
სანოტო  ხაზებზე   ჩაწერეთ  სხვადასხვა  გრძლიობის  ნოტები.

შეფასება;
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან  რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას.
განმავითარებელი შეფასება
ვაკვირდები მოსწავლეს, ჩავინიშნავ შენიშვნებს, ვაფასებ ინდივიდუალურად კომენტარით.  

ხელმოწერა; ი. ბჟალავა
თარიღი; 27.05.2018

1 comment:

  1. საინტერესოდ დაგეგმილი გაკვეთილია. წარმატებები თქვენ

    ReplyDelete

მოვისმინეთ  ისტ-ის  8  დღიანი  ტრენინგი,  შევისწავლეთ  ისტის გამოყენების  მნისვნელობა სასწავლო პროცესში,განვიხილეთ  გაკვეთილის ორგანიზების ძ...