პროექტის სახელწოდება
|
ბერიკაობა
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
ბერიკაობის სცენის გათამაშება ქუჩაში (ბავშვების სურვილიდან გამომდინარე)
|
პროექტის აქტუალობა
|
გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება,ინფორმაციის
მოძიების და დახარისხების უნარ-ჩვევების განვითარება, სხვისი აზრის პატივისცემის და კომუნიკაციის უნარის
გამომუშავება, ვოკალური უნარ-ჩვევების
განმტკიცება-განვითარება
|
პროექტის მიზნები
|
მოცემულ
თემაზე ინფორმაციის მოძიება,უცხო ტერმინების
ახსნა განმარტება,
შესაფერისი ნიღბების დამზადება,
თეატრალური წარმოდგენის გამართვა ვოკალური და ქორეოგრაფიული ელემენტების
თანხლებით
|
მონაწილეთა ასაკი
|
14-15 წლის
|
ვადები/ ხანგრძლივობა
|
2-3
კვირა(ყველაზე მცირე)
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
მოძიებული ინფორმაციის ფონზე
თეატრალური წარმოდგენის გამართვა
|
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
ისტ,
პროექტორი, ფოტოაპარატი, რვეული,
საწერკალამი, ვიდეოკამერა, ნიღბების
დასამზადებელი მასალა და საკერავი საშუალებები.
|
პროექტის მსვლელობა
|
აქტივობა 1-
ჯგუფების ჩამოყალიბება
აქტივობა
2- დავალებების განაწილება
მოსწავლეთა შესაძლებლობის
მიხედვით(ვოკალური და ქორეოგრაფიული
ნომრები, ასევე შეაძლებლობაში
იგულისხმება კერვაც)
ჯგუფი
1- აგროვებს ინფორმაციას
თემაზე ბერიკაობა და ახდენს უცხო
ტერმინების ახსნას.(შეუძლია ყველა
ჯგუფს)
ჯგუფი
2---ბერიკაობის თეატრალურ
ინსცენირებაზე მუშაობს(ბავშვებს
შეუძლია ერთმანეთისთვის საკუთარი მოსაზრების გაზიარება )
ჯგუფი 3- ბერიკაობის ინსცენირებისთვის ნიღბებს
ამზადებს.(სხვა ჯგუფს შეუძლია
დაეხმაროს)
ჯგუფი 4-ბერიკაობის ინსცენირებისთვის ვოკალურ და
ქორეოგრაფიულ გაფორმებაზე ზრუნავს(ერთმანეთს შეიძლება დაეხმარონ ისტ-ის გამოყენებით)
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან, ესგ-ს-თან
კავშირი
|
ხელოვნება
|
ი.ბჟალავა
|
|
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა
|
irmabja@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი
|
https://irmabja.blogspot.com/
|
საწავლო პროექტი
Subscribe to:
Posts (Atom)
მოვისმინეთ ისტ-ის 8 დღიანი ტრენინგი, შევისწავლეთ ისტის გამოყენების მნისვნელობა სასწავლო პროცესში,განვიხილეთ გაკვეთილის ორგანიზების ძ...
-
დღევანდელი თემა იყო როგორ შევაფასოდ მოსწვლე, შევისწავლეთ როგორ გამოვიყვანოთ საბოლოო ნიშანი კომპიუტერის გამოყენებით ასევე შევისწავლეთ ...
-
სწავლა სიკვდილამდეა
No comments:
Post a Comment